Sunday, March 30, 2008

LaGu PaLiNg BeST DaLaM DuNia


Ni dekat bawah ni is lirik lagu bertajuk Bunga by kumpulan Exists. Serba sikit tentang lagu ni, ianya telah dihasilkan oleh J.S.Kevin dan pemain base kumpulan itu sendiri iaitu Musa pd tahun 1999. Time tu aku darjah 3. Hehe... Lagu ni dibuat khas utk album kompilasi The Best of Exists yg turut memuatkan lagu2 'berhantu' mereka yang lain seperti Dirantai Digelangi Rindu, Masih Teserlah Ayumu, Untukmu ibu dan lain2 lg yg xlarat aku nak sebut. Biar a org nak kata jiwang sbb layan lagu ni, yg penting aku suka. Hah... Tp aku geram gak a, nape la Ezad g keluar dr group ni. Aiyooo... Ape2 jelah... LaYaN.......

Tak usah ditanya mengapa ku pilih
Bunga yang mewangi terliar berseri

Yang tak akan nampak di mata pun

Berwarni dari lain-lain

Segan untuk aku sapa

Walau ada maksud yang ku sembunyi


Pernah ku mencuba terima seadanya

Sayang ia selalu calarkan sudut hati ku

Hingga lelah jiwa ku dikecewa

Yang tak mungkin berpaling kembali

Namun ku yakinkan nanti

Tuhan pasti beri gantinya


Ku mohon kau yang indah pada mu
Untuk ku tatap menawar resah ku

Kekal aku di situ harungi cinta


Dan aku pohonkan yang baik

Bersantun kata kata tentang cinta

Bicarakan rindu pada ku

Mengharum selamanya

0 comments: